رزرو آنلاین ویلا

بهترین ویلاها را برای رزرو به شما معرفی خواهیم کرد

رزرو آنلاین ویلا

بهترین ویلاها را برای رزرو به شما معرفی خواهیم کرد

  • ۰
  • ۰

فستیوال بادبادک

 

بادبادک های بالی به خاطر ابعاد بزرگ و اشکالی که دارند در سراسر دنیا شناخته شده هستند و بهترین زمان برای تماشای این هنرهای دستی، فستیوال بادبادک است. فستیوال بادبادک بین ماه های جولای و آگوستبرگزار می‌گردد که کشور تحت تاثیر جریان‌ بادها قرار دارد. این فستیوال در تمام ساحل های بالی برپاست اما بیشترین تمرکز را در پدنگالاک (Padanggalak) در شمال سنور (Sanur) دارد.

 

فستیوال روح بالی

 

در این فستیوال که در ماه مارچ است، کارگاه های متنوعی حول محور زندگی سالم در مراکز یوگا در بالی و اوبود برگزار می‌گردد. در دوره برگزاری فستیوال می‌توانید از غذاهای سالم و ارگانیک لذت ببرید و در بازارچه هایی که تشکیل می‌شود هرآنچه را که برای یک زندگی سالم نیاز دارید با قیمت مناسب تهیه کنید.

 

فستیوال الترا موزیک

 

این فستیوال بزرگ و هیجان انگیز مخصوص علاقه مندان به موسیقی الکترونیک و مهمانی‌های شبانه است. معروفترین دیجی های دنیا در این فستیوال هنرنمایی می‌کنند که با اجراهای زنده جالبی همراه است. در طول مهمانی شما شاهد رقص نورهای زیبا و انرژی بی‌مانند جمعیت خواهید بود.  این فستیوال در ماه سپتامبر و در ساحل سمینیاک بالی اجرا می‌شود.

 

با اجاره ویلا در بالی از طریق ویلکسر در این فستیوال حضور داشته باشید. ویلاهای پیشنهادی ویلکسر برای این فستیوال:

 

 

فستیوال Nusa Dua Fiesta

 

در این فستیوال که در طول یک هفته برگزار می‌شود شاهد نمایشگاه‌های هنری، اجراهای فرهنگی ورویدادهای ورزشی خواهید بود که در سواحل لوکس جنوب شرقی بالی اجرا می‌گردند. از سال 1996 این فستیوال هرساله پذیرای عموم مردم، به ویژه گردشگران بوده است.

 

در افتتاحیه و اختتامیه این فستیوال می‌توانید از بازارچه ها، اجرای موسیقی زنده، نمایشگاه ماشین‌های کلاسیک، نمایشگاه غذاهای سنتی و هزاران برنامه دیگر بهره ببرید. این فستیوال در ماه نوامبر و یا اکتبر در برج Nusa Dua برگزار می‌گردد.

 

با اجاره آنلاین ویلا در بالی در این فستیوال حضور داشته باشید. ویلاهای پیشنهادی ویلکسر برای این فستیوال:

 

 

 فستیوال دهکده سنور (Sanur)

 

این فستیوال در ماه آگوست به مدت 1 هفته در دهکده آرام و کوچک سنور برگزار می‌شود. هدف از این فستیوال شناخت فرهنگ بالی و تمرکز بر دهکده‌های کوچک و ناشناخته‌ای چون سنور است که بسیار زیبا هستند. در طول این فستیوال بازار هفتگی، جشنواره غذاهای سنتی و محلی، نمایش مد، اکسپو، مسابقه آشپزی و هزاران برنامه دیگر اجرا می‌شود.

  • ۹۷/۰۶/۱۴
  • محمدرضا رضایی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی